E-ÜGYINTÉZÉS
TOP pályázatok
WEBKAMERÁK
HELYI ÖNKORMÁNYZATI VÁLASZTÁSOK 2019

TOVÁBBI OLDALAINK

 

ÖNKORMÁNYZATI TÁJÉKOZTATÓ
Önkormányzati tájékoztató 2020/07

 ÖNKORMÁNYZATI TÁJÉKOZTATÓ 2020/07

Elõzõ számok >>>
TESTVÉRTELEPÜLÉSEK
ONLINE LÁTOGATÓK
Testvértelepülési találkozók
Ifjúsági Lelkisegélyszolgálat
JÁNOSHALMI K. EÜ. KÖZPONT
Jánoshalmi Kistérségi Eü. Központ
CSALÁD ÉS HELYTÖRTÉNETI KUTATÁS
LÁTOGATÓI STATISZTIKA

websas.hu

Jánoshalma - Mélykút Ivóvízminőség javító Önkormányzati Társulás


 

KEZDŐLAP
Rendszeres gyermekvédelmi
 
Kormányablak tájékoztató
 
Véradás Mélykúton 06.24.
Véradás Mélykúton!

2020. június 24-én, 12-15 óráig Véradás lesz a Művelődési Házban!

Szeretettel várunk mindenkit!
 
Eboltás
 
Tájékoztató ügysegédi ügyfélfogadásról
 
Kormányhivatal tájékoztatója
 
Újabb enyhítések jönnek a kormányhivatali ügyintézésben is:

A járvány elleni sikeres védekezésnek köszönhetően hétfőtől újabb enyhítések jönnek a kormányhivatali ügyintézésben is. Időpontfoglalás nélkül is lehetséges 2020. május 25-től a kormányhivatali ügyintézés a tizenkilenc megyében. A fokozatosan bevezetett enyhítéseknek köszönhetően hétfőtől a veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok cseréjét már előzetes bejelentkezés nélkül lehet intézni Budapesten is. A járványügyi helyzettől függően azonban továbbra is kiemelt fontosságú az egészség védelmét szolgáló óvintézkedések betartása.

A tizenkilenc megyében 2020. május 25-től visszaáll a járványügyi veszélyhelyzet előtt megszokott ügyintézési rend, vagyis előzetes időpontfoglalás nélkül is felkereshetők a megyei kormányablakok és kormányhivatali ügyfélszolgálatok, mint például a családtámogatási ügyfélszolgálat. Budapesten a legtöbb ügy esetében továbbra is szükséges az előzetes időpont-egyeztetés, de a veszélyhelyzet ideje alatt lejárt okmányok cseréjét hétfőtől már a fővárosban is szabadon lehet intézni.

Az ügyfelek és ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák egészségének védelme érdekében az ügyfélterekben továbbra is a megfelelő és javasolt óvintézkedések betartása mellett lehet tartózkodni. Az ügyfelek csak korlátozott létszámban, az arcot és orrot eltakaró maszkban, egymástól megfelelő (1,5–2 méter) távolságra tartózkodhatnak a kormányablakban és egyéb ügyfélszolgálati ügyfélterekben.

Amennyiben nem okmányügyintézés céljából kívánják felkeresni a kormányablakokat, úgy Budapesten továbbra is interneten vagy a 1818-as telefonszámon lehet időpontot foglalni. Az álláskeresők számára továbbra is rendelkezésre állnak az elektronikus ügyintézési lehetőségek .

Fontos kiemelni, hogy a legtöbb hivatali ügy otthonról, számítógép segítségével is intézhető a megújult magyarorszag.hu (mo.hu) oldalon. Kérjük, a kényelmes ügyintézés érdekében látogasson el a www.mo.hu honlapra.

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)
 
 
Bajavíz Kft. közleménye
KÖZLEMÉNY

Tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat,
hogy munkatársaink az alábbi munkafolyamatokat a vírushelyzetre tekintettel alkalmazandó óvintézkedések szigorú betartása mellett újra végzik:

- 2020.05.18-tól és vízmérő cseréket,
- 2020 június hónaptól a vízóra leolvasásokat.

 

 

 
Bejelentés
T Á J É K O Z T A T Ó

Tisztelt Lakosság!

A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről, valamint az ellenőrzött bejelentésről szóló 191/2020.(V.8.) Korm. rendeletben foglaltak alapján 2020. március 18. napjától új eljárásrend lépett életbe a jegyzői hatáskörbe tartozó, az általános közigazgatási rendtartásról szóló 2016. évi CL. törvény szerinti, kérelemre induló, engedély kiadására irányuló eljárásokban.

A veszélyhelyzetre tekintettel egyes tevékenységek engedély helyett bejelentés alapján is folytathatók.

A bejelentést az ügyfél elektronikus úton teheti meg ügyfélkapu, elektronikus űrlap, általános célú elektronikus kérelem űrlap szolgáltatás, valamint e-mail útján.

Az e-mail útján tett bejelentés esetében CSAK ÉS KIZÁRÓLAG a





elektronikus levélcímre megküldött bejelentés minősül ellenőrzöttnek.

A bejelentésnek az engedélykérelemre jogszabályban előírt adatokat kell tartalmaznia. A bejelentéshez mellékelni kell az engedélykérelem előírt mellékleteit, kivéve azokat a dokumentumokat, amelyek beszerzése a veszélyhelyzet körülményei folytán az ügyfélre nézve aránytalan terhet ró. A nem mellékelt dokumentumok tartalmáról nyilatkozni kell, egyidejűleg előadva azokat a körülményeket, amelyekre a bejelentés hiányos volta visszavezethető.

A bejelentésért az engedélyezés, valamint a kapcsolódó szakhatósági eljárások illetékének vagy igazgatási szolgáltatási díjának 50%-át kell leróni vagy megfizetni.

A jegyző a beérkező bejelentésről az ügyfél részére automatikus elektronikus visszaigazolást küld.

Amennyiben a hatóság a tevékenység végzését nem tiltja meg, az ellenőrzött bejelentéstől számított nyolc napon belül – szakhatóság bevonása esetén tizenkét napon belül – értesítést közöl az ügyféllel.

Az engedélyköteles tevékenység a hatóság értesítésének közlését követően végezhető – a tevékenység végzésére vonatkozó jogszabályi feltételek fennállása esetén.

Felhívom a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy a bejelentés alapján folytatott tevékenység tekintetében a hatóság és a szakhatóság kiemelt figyelmet fordít a szükség szerinti hatósági ellenőrzés elvégzésére.

Mélykút, 2020. május 18.

                    Tisztelettel:

                            Dr. Vörös-Börcsök Tímea s.k.
                                      jegyző
 
Helyi hagyományok feltárása
 
Hulladékudvarok nyitvatartása

Az FBH-NP Nonprofit Kft. szolgáltatási területéhez tartozó települések lakosai számára a veszélyhelyzet ideje alatt 2020. május 11. napjától az alábbi hulladékudvarok korlátozott nyitva-tartását biztosítja:

 

Jánoshalma

HÉTFŐ: 8:00-12:00

6440 Jánoshalma, 0120/15. hrsz.




Bácsalmás

SZERDA: 14:00-18:00

6430 Bácsalmás, 0582/2 hrsz.

 

 

 
Veszettség elleni eboltás
 
Jánoshalmi Járási Hivatal

Felhívás!

Tájékoztatjuk a T. Lakosságot, hogy itt megtekinthető a Jánoshalmi Járási Hivatal eddigi összes tájékoztatója.

 
Tájékoztató a helyi adókkal kapcsolatosan

Tisztelt Lakosság/Ügyfeleink!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket a veszélyhelyzetben történő ügyintézésről a helyi adókkal kapcsolatosan.
A leírás itt megtekinthető.

 
Ügyeleti tájékoztató
A Reálmed Kft. tájékoztatja a T. Lakosságot az ügyelet jelenlegi rendjéről, amely itt olvasható.
 
Madárinfluenza megfigyelési körzet
 
Tájékoztatás gyermekvédelmi ellátásról
 
Tájékoztatás területalapú támogatásról
 
Óvodai beiratkozás
 
Tűzgyújtási tilalom
 
Fogorvosi tájékoztató2
 
Fogorvosi tájékoztató

Tisztelt Lakosság!

Zámbó Tímea Értesítem a 2. sz. fogászati körzet lakosait, hogy a kialakult vészhelyzet és korlátozások miatt 2020.03.16.-tól a fogászati rendelés a következőképpen módosul: kedd és csütörtök 14:00 - 16:00 óra között, kizárólag sürgős szükség esetén. Telefonos elérhetőség szintén ebben az időben a 77/460-803-as telefonszámon.

Megértésüket köszönöm!
Dr. Zámbó Tímea

 
Bajavíz Kft. tájékoztatója

Közlemény csatornahasználatról .pdf .pdf



 
Állatorvosi tájékoztató
Kedves Gazdák!

Állatorovsként telefonos időpont egyeztetésével elérhető vagyok. A járványügyi előírások a rendelő látogatására is érvényesek /1 kisállat 1 gazda, lehetőleg nem gyermek vagy 65 év feletti kisérő, kézfertőtlenítés, maszk viselés, távolságtartás/.

Telefon:06302735795  
dr. Sirkó Éva
 
Piaci tájékoztató
Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Agrárminisztérium, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal / Nébih /, az Agrárkamara és a lakosság kérésének megfelelően a piacteret 2020. április 2. napjától - kizárólag a csütörtök és a szombati napokon – a focipálya mögötti területen újra megnyitjuk az alábbi korlátozással: a piactéren kizárólag élelmiszer, valamint őstermelők és kistermelők által forgalmazott növényi és állati termékek, továbbá konyhakertből származó növényi termékek árusítása engedélyezett.

A 71/2020 (III.27.)Kormányrendelet 6. § (1) bekezdése értelmében a 65. életévét betöltött személy az élelmiszerüzletet, drogériát, piacot vagy gyógyszertárat csak 9 és 12 óra között látogathatja, illetve ebben az időszakban fiatalabb vásárló a piacon nem tartózkodhat!

A korlátozó intézkedéseket a rendőrség ellenőrzi!

Mindenki tartsa be az előírt higiénés szabályokat. Használjanak kézfertőtlenítőt.
Kérjük, hogy az árusok és lehetőség szerint a vásárlók is használjanak gumikesztyűt, maszkot.
Az árusok és a vásárlók is kötelesek egymástól 1.5 méter távolságot tartani.

65 évnél idősebbeket kérjük ha megoldható a piaci bevásárlást is bízzák a fiatalokra, hisz továbbra is fennáll az előírás, hogy Ők saját egészségük védelmében, ha lehet maradjanak otthon!

Vigyázzunk egymásra, Vigyázzunk magunkra!

Kovács Tamás polgármester
 
Kormányablak tájékoztatója
 

 
Tájékoztatás csomagosztásról
Tisztelt Mélykútiak!

A Szociális és Gyermekvédelmi Főigazgatóság Bács-Kiskun Megyei Kirendeltségének értesítése alapján tájékoztatjuk Önöket, hogy a kialakult járványügyi helyzetre tekintettel a  46/2020. (III. 16.) Kormányrendelet alapján  a Rászoruló Személyeket Támogató Operatív Program (RSZTOP) keretében az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése és az állampolgárok egészségének védelme érdekében a csomagosztások bizonytalan ideig felfüggesztésre kerülnek.

Kovács Tamás
 polgármester
 
Járási Hivatal ügysegéd
 
Lakossági fórum
 
Dr. Méhes Zoltán tájékoztatója
 
Bajavíz Kft. tájékoztatója
 
Ügyfélfogadási tájékoztató
Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus fertőzés megelőzését és megfékezését szolgáló intézkedések végrehajtásával összefüggésben – a lakosság és munkatársaink egészségének megőrzése érdekében - átmenetileg megváltozik a Mélykúti Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje, mely változásokról az alábbiak szerint tájékoztatjuk Önöket:
Bővebben...
 
Okmányok érvényessége
 
Hulladékgazdálkodási Kft tájékoztatója
 
Koronavírus tájékoztató
 
 
Hulladékszállítás rendje 2020. évben


MÉLYKÚT 2020. évi hulladékgyűjtés rendje

Az FBH-NP Nonprofit KFT tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot a 2020. évi (2020. májustól 2021. áprilisig) biológiailag lebomló hulladék, elkülönítetten gyűjtött csomagolási hulladék gyűjtési rendjéről valamint lom hulladék elszállításának módjáról és a kommunális hulladék elszállításáról.
Bővebben...
 
Álláskeresők figyelem
TÁJÉKOZTATÓ KÉPZÉSI LEHETŐSÉGRŐL

Képzés megnevezése: „Együttműködési készségek fejlesztése” tréning, mely térítésmentes álláskereső és inaktív személyek részére.
Bővebben...
 
Felhívás vállalkozásoknak

FELHÍVÁS

megjelent a GINOP-5.3.12-19 Foglalkoztatás bővítés ösztönzése elnevezésű program.

 
Magyarország Kormányának felhívása kis- és középvállalkozások számára a munkahelyteremtés célzott megvalósítása érdekében. A feszes munkaerőpiac egyfajta alkalmazkodási kényszert jelent a vállalkozások számára. A munkaerőhiány kezelésének egyik lehetséges módja a tevékenységük bővítése a munkaerő-tartalékkal rendelkező térségekben. A beavatkozás az ország azon négy régiójában érhető el, ahol a foglalkoztatási ráta az országos átlag alatti szinten volt 2017-ben: Észak-Alföld, Észak-Magyarország, Dél-Dunántúl, Dél-Alföld. A felhívásra az a KKV nyújthat be támogatási kérelmet, amely vállalja, hogy az adott régiók valamelyikében működő vagy újonnan létrehozott telephelyen legalább
3 fővel bővíti a foglalkoztatottak számát úgy, hogy annak az előző tizenkét hónap átlagos statisztikai állományi létszámához képest az érintett létesítményben és a vállalkozás által foglalkoztatottak számának nettó növekedését is kell eredményeznie, továbbá aki vállalja a kormányhivatallal való együttműködést a toborzás során.

Az egy főre jutó támogatás maximális mértéke a becsült 2 teljes éves bérköltség 70%-a kisvállalkozás esetén, 60%-a középvállalkozás esetén. Becsült bérköltségként legfeljebb a garantált bérminimum másfélszeres összegéhez tartozó teljes bérköltség vehető figyelembe. Minimum 3 fő, maximum 15 fő foglalkoztatásához igényelhető támogatás.

Felhívjuk a tisztelt támogatást igénylők figyelmét, hogy a Felhívás, az ÁÚF, a támogatási kérelem adatlap, továbbá ezek dokumentumai esetén az irányító hatóság, illetve az Innovációs és Technológiai Minisztérium a változtatás jogát fenntartja, ezért kérjük, hogy kövessék figyelemmel a www.szechenyi2020.hu honlapon megjelenő közleményeket, a pályázattal kapcsolatos dokumentumok https://www.palyazat.gov.hu/ linken elérhető el.

 

Programra a munkáltatók 2020. január 27-én 12 órától pályázatukat elektronikusan tudják benyújtani az Elektronikus Pályázó Tájékoztató és Kommunikációs rendszerben (EPTK), mely előzetes regisztrációhoz kötött. Az EPTK az alábbi linken érhető el:

https://eptk.fair.gov.hu/?p=xL0OMBzTKAHneraNHYgWqr8YaDfFGRnNFzcI87ItQha_C-

Amennyiben kérdés merülne fel, a következő elérhetőségeken kaphatnak segítséget:

Telefonon a 06-1/896-6666 számon a "GINOP" menüpont alatt hétfőtől csütörtökig 9 - 12 óra között, e-mail-ben a gazdasá Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez. címen.

 
VÁLASZTÁS 2019
VÁLASZTÁS EREDMÉNYE
Mélykút Város Önkormányzat Képviselő-testület csoportképe
Mélykúti Roma Nemzetiségi Önkormányzat csoportképe

.pdf

Mélykút Város Önkormányzat képviselő-testület tagok számának megállapítása
.pdf
Ajánlások számára vonatkozó közlemény
.pdf
Nemzeti Választási Bizottság határozata.pdf
HVI tájékoztatás
.pdf
HATÁROZATOK
.pdf
Választási sorsolás
.pdf
 
Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázat

Jövedelemnyilatkozat

.doc

Őstermelő nyilatkozat

.doc

A típusú pályázati kiírás

.doc

B típusú pályázati kiírás

.doc

Vagyoni helyzetre vonatkozó adatok
.doc

 
Sertéstartók figyelem
 
Piac áthelyezése
Tájékoztatás városi piac ideiglenes elhelyezéséről!

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy megkezdődtek a 70 m hosszú, 12 m széles faszerkezetű új, fedett piactér kivitelezési munkálatai.

A kivitelezés közben-2019. augusztus 1-jétől várhatóan a novemberi átadásig-a piac ideiglenesen a focipálya mögötti kispályán üzemel.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!
 
További tartalom...
<< Első < Előző 1 2 Következő > Utolsó >>

Találatok 1 - 42 / 70
FOTÓ GALÉRIA